Philips SHE9800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen-B 12-04-2012
Geschreven voor: Philips SHE9800

Heb deze nu ongeveer twee weken in bezit, het geluid is in principe prima alleen merk je wel dat je de bass in een equalizer moet boosten anders is deze een beetje afwezig. Eenmaal een goede instelling via een equalizer verkregen produceren ze goed geluid. Verder zitten ze prima en zit er een handig hoesje bij.

jvalks 26-03-2012
Geschreven voor: Philips SHE9800

Wat een bagger doppen! Ik heb best veel dopjes gehad, maar deze zijn echt slecht! Slechte bas, veel te veel hoge tonen naar mijn smaak... regelrecht de afvalbak in.

Gerard1801 27-03-2012

Over smaak valt niet te twisten, over de prijs/kwaliteit wel. Gezien jouw commentaar moet je bijna een absoluut gehoor hebben en dan zit je mogelijk meer in de € 200,-plus range.

Gerard 1801 31-08-2011
Geschreven voor: Philips SHE9800

Prima in-ear-phones van Philips. Bij dit merk had ik mijn twijfels, maar een aantal reviews lieten zien dat deze relatief goedkope phones een goed geluid produceren en dat blijkt niet gelogen. De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen (maar het moet en dan maar hetzelfde niveau als de rest), omdat ik een maand nog te vroeg vind. Mijn vorige phones van Sennheiser bleken na een jaar eigenlijk 'op' en dat is iets dat ik vaker heb gezien in reviews. Vreemd maar waar, het geluid van deze Sennheisers werd slechter en slechter. Ook schoonmaken had geen affect meer. Jammer, maar voor mijn geen Sennheiser meer.
Deze Philips doet niet onder voor de Sennheiser en ik hoop er langer plezier van te hebben. Als dat het geval is dan is dit een topper, zeker voor het geld.